Valtakunnalliset Green Care -päivät

Hyvärilän nuoriso- ja matkailukeskus, Nurmes 15.-16.11.2023

Tapahtuman ilmoittautuminen on päättynyt. Työpajaryhmät täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Seminaariosuuksia on mahdolista seurata myös verkossa, tältä osin ilmoittautuminen onnistuu myöhemminkin. Creen Care -päivien etäosallistuminen seminaareihin on tänä vuonna ilmaista opiskelijoille.

Ilmoittautuminen on sitova. Green Care Finland ry laskuttaa osallistujia ilmoittautumisen mukaisesti. 8.11.2023 jälkeen tehdyt peruutukset laskutetaan täysimääräisesti.

Päiväkohtainen hinta sisältää seminaarin ja työpajat (keskiviikkona) ohjelmineen, aamu- ja iltapäiväkahvitukset sekä lounaan. Lisäksi voit halutessasi ostaa paikan keskiviikon illalliselle. Alennetun hinnan (5€ alennus / osallistumispäivä laskun loppusummasta) perusteena on päätoiminen opiskelu tai GCF ry:n jäsenyys, jäsenmaksut maksettuna. Majoitus ei sisälly seminaarihintaan, kukin hoitaa majoitusjärjestelyt itse. Majoitustietoja löytyy tapahtumasivuilta.

1. Ilmoittautujan tiedot

Yhteystiedot ja laskutusosoite

Ruokavalio

2. Esittelypaikka

Ständi

Haluan varata myös ständipaikan

Haluan ständipisteelleni (koskee omaa pöytää/ständialuetta)

3. Ilmoittautumisvalinnat Green Care -päiville 2023

Ilmoittaudun seuraavanlaisesti

Päivälippu

Kahden työpajan paketit (keskiviikkona klo 14.00–16.15, sis. päiväkohtaisen lipun hintaan). Näiden lisäksi et voi valita yksittäisiä klo 14 tai klo 15 alkavia työpajoja.

Yksittäiset työpajat keskiviikkona klo 14 (sis. päiväkohtaisen lipun hintaan). Valitse lisäksi työpaja klo 15 ajalle.

Yksittäiset työpajat keskiviikkona klo 15 (sis. päiväkohtaisen lipun hintaan). Valitse eri aihe kuin klo 14.

Haluan ilmoittautua keskiviikon iltaohjelmaan seuraavanlaisesti

4. Alennusperuste (5€ alennus / osallistumispäivä laskun loppusummasta)

Green Care Finland ry:n jäsen

Lomakkeen lähetyksen varmennuskoodi *
Syötä kuvassa oleva numerosarja. Jos et pysty lukemaan numeroita, lataa uusi kuva
Vahvistuskuva

Pakolliset kentät *

Green Care -päiviin liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä Green Care Finland ry:n toimistoon, toimisto@gcfinland.fi. Tapahtuman järjestää Green Care Finland ry. Päivien järjestelyissä ovat mukana Itä-Suomen Green Care -toimijat. Lomakkeen tietosuojaseloste.