Green Care Etelä-Suomi

Etusivu » Yhdistys » Aluetoiminta » Green Care Etelä-Suomi

Green Care Etelä-Suomi -aluejaosto

Etelä-Suomen aluejaosto on GCF ry:n syksyllä 2020 perustettu alueellinen jaosto. Aluejaoston päätavoitteena on Green Care alan tunnettavuuden ja läpinäkyvyyden lisääminen, mutta myös Etelä-Suomen jaoston tunnettuuden lisääminen.

Green Care Etelä-Suomi -aluejaosto: Toimintasuunnitelma 2023

Etelä-Suomen aluejaosto keskittyy vuoden 2023 aikana jakamaan tietoutta eri osa-alueista. Pääpainona on jaostossa mukana olevien toimijoiden työn esittelyä ja pienempien alueiden toimijoiden verkostoituminen. Tavoitteena on eri maakuntien aluetoimijoiden ja Ammattikorkeakoulujen yhteistyön kehittäminen

Green Care Etelä-Suomi -aluejaoston tapahtumia vuodelle 2023

Kaikkiin tapahtumiin on vapaa pääsy. Toivotaan runsasta osallistumista ja uusia toimijoita mukaan! Alkuvuoden tapaamiset vielä teamsin välityksellä ja kesää kohti tapaamiset jatkuvat eri paikkakunnilla. Jokaisesta tapaamisesta tehdään vielä erilliset tapahtumamainokset ja päivitetään lisätietoja.

Tervetuloa lämpimästi mukaan verkoston toimintaan!

Green Care Finland Ry:n Etelä-Suomen aluejaoston Teams-verkostotapaaminen 26.10.2023 klo 18-20.

Lämpimästi tervetuloa verkostoitumaan ja kuuntelemaan koira-avusteisesta työskentelystä. Jäsenten lisäksi kaikki aiheesta kiinnostuneet ovat tervetulleita.

Erityisluokanopettaja Maria Sihvola kertoo koira-avusteisesta työskentelystä
-Kuinka koiran kanssa työskentely on vastuullista ja turvallista?
-Polku Kasvatus-kuntoutuskoirakoksi.
-Mitä kasvatuskoira tekee työkseen?

Marialla on ollut vuodesta 2011 lähtien koira erityisluokassa. Maria on myös Koirat kasvatus- ja kuntoutustyössä ry:n hallituksen jäsen sekä koirakoevastaava.

Lisätietoja: Maria Sihvola, koirakoevastaava@kasvatus-kuntoutuskoirat, http://www.kasvatus-kuntoutuskoirat.fi

Teams linkki verkostotapaamiseen: https://bit.ly/45AlBE4

28.9.23 GC Etelä-Suomen aluejaoston verkostotapaaminen klo 18-20. (klikkaa tästä teams linkkiä).

Syksyinen tervehdys kaikille!

Olemme saaneet jälleen Etelä- Suomen jaoston tapaamiset käyntiin. Kesä meni niin hujauksessa, että ensimmäinen tapaaminen saattoi toisilla jäädä vielä tauon varjoon mutta nyt kaikki innolla ideoimaan tulevaa.
Millaista Green Care toimintaa sinä toivot omalle alueellesi?

Alle olemme laittaneet tulevan torstain aiheita. Jos et pääse itse osallistumaan mutta sinulla olisi toiveita taikka ideoita tulevaan niin olethan rohkeasti yhteydessä ennen torstaita niin osaamme tuoda terveisesi tapaamisessa.
Olet lämpimästi tervetullut mukaan. Tilaisuus on kaikille avoin.
Aurinkoisin syysterveisin: Maria Kilpi, sihteeri

Aiheina:
-Etelä-Suomen aluejaostojen kuulumiset ja tapahtumat.
-Päivän mikrotaukojen tärkeys. Maria kertoo muutamia vinkkejä, kuinka pysähtyä työpäivän aikana.
-Ideoidaan yhdessä ensivuoden toimintaa. Tarkoituksena olisi lisätä paikallistasolla konkreettisia tapahtumia ja live tapaamisia.
Tervetuloa mukaan suunnittelemaan ja ideoimaan. Jos sinulla on hyviä ideoita tulevaan, etkä pääse mukaan, laita ideasi sähköpostilla tai WatsUpilla oman alueesi yhteyshenkilölle.

Meillä on nyt Etelä-Suomen aluejaoston kaikissa maakunnissa omat yhteyshenkilöt, joiden kanssa eri alueella voitte verkostoitua, suunnitella toimintaa ja tapahtumia matalalla kynnyksellä. Voit liittyä oman maakunnan alueesi tai vaikka useampaan, Watsupp ryhmään ottamalla yhteys oman alueesi yhteyshenkilöön.

Tervetuloa mukaan aktiiviseen joukkoomme ja kehittämään yhdessä toimintaamme!

Mehiläinen/Attendo ja Green Care toimijoiden yhteistyön mahdollisuus - esittely teamsissä 23.11.2023 klo 18–20.

Ikäihmisten tukeminen Green Care menetelmillä ja joulujuhla teamsissä 14.12.2023 klo 18–20, Kalle Punto, Medeka Oy – uusi Reittiohjelma kuntoiluun ja iäkkäiden liikunnan ja ulkoilun edelläkävijä Ger Time, Majris Viktors.

Nyt innolla mukaan toimintaan! Upeita ajankohtaisia aiheita esillä!

Etelä-Suomen aluejaoston puheenjohtaja:

Niina Merivirta, 040 545 1518, niina@alkumaa.fi

Varapuheenjohtaja:

Jaana Sandberg, jaana@metsanvaenmatkassa.fi

Aluejaoston sihteeri:

Maria Kilpi, mariajohanna.kilpi@gmail.com

Hämeen yhteyshenkilöt:

Niina Ninni Villgren, 044 5377201, ninnivillgren@gmail.com

Tiija-Sini Martikainen, metsanhenki1@gmail.com

Kymenlaakson yhteyshenkilöt:

Anu Sopanen, info@nekanvaaja.com

Taina Ahola, lumolande@gmail.com

Uudenmaan yhteyshenkilöt:

Sami Torkkel, sami.torkkel@lilinkoti.fi

Suvi Pohjola-Stenroos, 0400-202099, suvi@axina.fi

Varsinais-Suomen yhteyshenkilö:

Marjis Viktors, 045 262 8330, marjis@gertime.fi

Kiinnostuitko Etelä-Suomen aluejaoston toiminnasta? Ota yhteyttä!

Somekanavat