Verkostoitumistilaisuus 8.4.2021

Etusivu » Yhdistys » Lomakkeet » Verkostoitumistilaisuus 8.4.2021

Jäsenkyselyn innoittamana Green Care Finland ry järjestää jäsenkoulutusorganisaatioille suunnatun verkostoitumistilaisuuden to 8.4.2021 klo 9-12, Teamsin välityksellä. Tilaisuus on avoin kaikille Green Care Finland ry:n jäsenrekisterissä oleville koulutusorganisaatioille sekä näissä organisaatioissa Green Caren parissa toimiville/kehittämisestä kiinnostuneille henkilöille.

klo 9-9.10 Tilaisuuden avaus, Green Care Finland ry

klo 9.10-10.45 Voimaa verkostoista! Jäsenkoulutusorganisaatiot esittäytyvät. Yhteistyön ideointia.

klo 10.45-11 Ideoinnin koontia

Klo 11-11.15 Tauko

klo 11.15-11.30 Tietopaketti laatumerkkien ja Green Care -koulutuksen välisestä yhteydestä, Green Care Finland ry:n koulutustyöryhmä

klo 11.30-12 Green Care -opintojen merkitys alan laatutyössä, Kirsi Salonen, psykologian tohtori, psykoterapeutti, psykologi, yrittäjä, Green Care -laatulautakunnan puheenjohtaja

LIsätietoja & osallistumisohjeita

• Tilaisuuteen voi ilmoittautua ryhmänä, mutta myös yksilöittäin.
  • Teams-linkki lähetetään etukäteen ilmoittautuneille tilaisuutta edeltävänä päivänä.
  • Ilmoittautumislomakkeella mainitaan mm. jäsenkoulutusorganisaatio, jossa ilmoittautujat työskentelevät sekä organisaation esittelystä vastaava henkilö yhteystietoineen.
  • Ilmoittautumisaikaa on 6.4.2021 saakka.

Aamupäivän Voimaa verkostoista! -osuus

• Toivomme, että jokainen jäsenkoulutusorganisaatio esittäytyy Voimaa verkostoista! -osuuden aikana noin 5 minuutin esittelyllä (painotus Green Care -toiminnassa, esim. menneet, olemassa olevat, tulevat GC-suunnitelmat).
  • Jos osallistutte tilaisuuteen isommalla joukolla, sopikaa etukäteen esittelyn vetäjä.
  • Voitte halutessanne jakaa kuulijoille PowerPoint-kalvoja tms. materiaalia.
  • Aika on rajallinen, joten toivomme, että esitys on kokonaisuudessaan max. 8 min./jäsenorganisaatio

Aamupäivän tietopaketti & asiantuntijaluento

Ei etukäteisvalmistautumistarvetta osallistujien osalta. Yhdistyksen koulutustyöryhmä esittelee uutta koulutusorganisaatioille suunnattua tietopakettia (Green Care -perusteet koulutuksen hyväksyntä yhdistyksessä & yhteys LuontoHoivan ja LuontoVoiman laatumerkkeihin).

Päivän päättää Kirsi Salosen asiantuntijaluento, psykologian tohtori, psykoterapeutti, psykologi, yrittäjä, Green Care -laatulautakunnan puheenjohtaja. Aiheena alan koulutuksen ja laatutyön välinen yhteys.

Tilaisuuden järjestää Green Care Finland ry

Lisätietoja ja yhteydenotot: Maarit Aho, 050-536 1199, maarit.aho@gcfinland.fi

Tervetuloa viettämään mielenkiintoinen aamupäivä tutustumisen & yhteisen kehittämisen merkeissä!

Ilmoittautumislomake

Ilmoittaudun 8.4.2021 klo 9-12 info- ja verkostoitumistilaisuuteen seuraavanlaisesti

Olen Green Care Finland ry:n jäsenkoulutusorganisaation työntekijä

Yhteystiedot linkin lähettämistä varten