Ilmoittaudu vuosikokoukseen

Etusivu » Yhdistys » Ilmoittaudu vuosikokoukseen

Kutsu vuosikokoukseen

Green Care Finland ry:n vuosikokous pidetään maanantaina 18.3.2024 klo 16.00 verkkoyhteyksillä (Teams). Kokouksen järjestämispaikka on Seinäjoella (Kampusranta 9), mutta toteutus on käytännössä etäyhteyksin. Kokouslinkki toimitetaan ilmoittautuneille ennen kokousta.

Vuosikokouksessa käsitellään sääntöjen mukaiset vuosikokousasiat (mm. tilinpäätös, toimintakertomus, toiminta- ja taloussuunnitelmat, jäsenmaksut, henkilövalinnat). Erovuorossa ovat hallituksen jäsenistä Christell Åström, Anne Porthén ja Anja Yli-Viikari sekä varajäsenistä Suvi Pohjola-Stenroos, Niina Merivirta ja Meiri Veisterä. Lisäksi hallituksen varajäsenyydestä luopuu kesken kautensa Sirpa Mäkinen. Muissa kokousasioissa esitellään yhdistykselle mahdollisesti lahjoitettavaa metsätilaa.

Hallitukseen toivotaan mukaan lisää aktiiveja. Hallitustyöskentelyn kiinnostaessa otathan etukäteen yhteyttä yhdistyksen sihteeriin Juha Rutaseen.

Tervetuloa kokoukseen vaikuttamaan ja verkottumaan Green Caren merkeissä!

Green Care Finland ry:n hallitus

Lisätiedot: Juha Rutanen, sihteeri, juha.rutanen@aitoluonto.fi