Green Care Keski-Pohjanmaa

Etusivu » Yhdistys » Aluetoiminta » Green Care Keski-Pohjanmaa

Green Care Keski-Pohjanmaan -aluejaosto

Jaosto perustettiin 19.4.2018 Kokkolassa Green Care -toiminnasta innostuneiden ja kiinnostuneiden toimesta, jaoston tavoitteena on lisätä tietoisuutta Keski-Pohjanmaalla Green Care Finlandin toiminnasta, tiedottaa alueellisesta ja valtakunnallisesta toiminnasta ja parantaa alueen Green Care -toimijoiden verkostoitumista. Toiminta-alueeksi määriteltiin Keski-Pohjanmaa, mutta jaoston toimintaan voivat osallistua kaikki kiinnostuneet Green care Finlandin jäsenet kotipaikkakunnasta riippumatta. Aluejaoston puheenjohtajana toimii Suvi Lempiälä ja sihteerinä Marjut Levoska.

Toimintasuunnitelma 2023

Keski-Pohjanmaan aluejaoston tavoitteena on vuonna 2023 edistää toiminnassaan tiedottamista, jäsenhankintaa ja lisätä eri Green Care toimijoiden yhteistyötä ja vaikuttamistoimintaa.

Tiedottamisessa pyritään aktiivisesti päivittämään jaoston omia Facebook-sivuja ja laatimaan tapahtumista lehdistötiedotteita. Jaoston sisäistä tiedottamista hoidetaan sähköpostitse ja suljetuilla messenger- ja whatsupp-ryhmillä.

Jäsenhankinnassa perusajatuksena on levittää tietoutta yhdistyksen valtakunnallisesta toiminnasta esitteitä jakamalla, mutta myös ajatuksella, että jokainen jäsen on yhdistyksen kävelevä käyntikortti ja näin saada mahdollisimman moni kiinnostunut toimintaan mukaan. Jäsenhankinnassa levittäydytään jaoston perinteisen Keski-Pohjanmaan alueen ulkopuolellekin rajamaakuntiin, missä ei vielä ole omaa jaostoa. Tässä apuna ovat monen eri maakunnan alueella toimivat Green Care ESR, EAKR ja Interreg Botnia ja Nord-hankkeet.

Jaosto kokoontuu säännöllisesti vuoroperiaatteella, kaksi kokousta Kokkolassa ja kolmas kokous maakunnassa. Koronatilanteen takia ainakin alkuvuoden kokoontumiset on suunniteltu pidettäviksi etäyhteydellä. GC Finlandin hallituksen kokouksiin osallistuu varajäseninä Marjut Levoska ja Siru Anu Lahti ja yhdistyksen vuosikokoukseen osallistumista muiden osalta kannustetaan.

Puheenjohtaja: Suvi Lempiälä, suvilempi@wippies.fi

Sihteeri: Marjut Levoska, marjut.levoska@kpedu.fi

Kiinnostuitko Keski-Pohjanmaan aluejaoston toiminnasta? Ota yhteyttä!

Somekanavat