Green Care -päivät Kokkolassa

Seminaaripaikka

Villa Elba, Sannanrannantie 60, 67900 Kokkola

Osallistumismaksut & ilmoittautuminen

Tapahtumaan tulee ilmoittautua 30.8.2019 mennessä. Tapahtumaan mahtuu rajoitettu määrä osallistujia. Seminaaripaikat ja iltapäivän ryhmät täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Retket ja työpajat toteutuvat, jos ilmoittautuneita on vähimmäismäärä. Ohjelmamuutokset ovat mahdollisia.

Seminaarin hinta: seminaariosuus torstaina 42€ tai perjantaina 42€. Ohjelmallinen illallinen torstaina: 35€ (GCF ry:n jäseniltä 29€). Retkien ja työpajojen hinnat (18-35€) näkyvät retkien ja työpajojen kuvausten yhteydessä.

Retket sisältävät ohjelman, kahvin ja kuljetukset retken päätyttyä Kokkolan keskustan kautta Villa Elbaan. Ilmoittautuminen on sitova. Green Care Finland ry laskuttaa osallistujia ilmoittautumisen mukaisesti. 4.9.2019 jälkeen tehdyt peruutukset laskutetaan täysimääräisesti.

Ständit

Päiville on mahdollisuus varata myös oma esittelypiste seminaarin yhteyteen. Varausmaksu 50€. Paikan varaus tapahtuu ilmoittautumislomakkeen yhteydessä.

Kulkuyhteydet

Tapahtuman järjestäjät ovat järjestäneet kuljetustarpeesta etukäteen ilmoittaneille bussikuljetuksen Kokkolan keskustan (Torin puolella oleva Torikadun bussipysäkki)  ja Villa Elban välille seuraavanlaisesti:

To 12.9. bussit lähtevät Kokkolan keskustasta Villa Elbaan klo 8 (perillä Villa Elbassa klo 8.15). Torstain opintoretkille osallistuvat palaavat retkeltä Kokkolan keskustan kautta Villa Elbaan, jolloin retkille osallistujat voivat halutessaan jäädä matkalta keskustaan. Bussit palaavat Villa Elbasta Kokkolan keskustaan poimien työpajalaiset kyytiin Kokkolan keskustaan n. klo 17.15.

Villa Elbassa 12.9. järjestettävälle yhteiselle illalliselle ilmoittautuneille on varattu bussikuljetus Kokkolan keskustasta Villa Elbaan ja takaisin. Bussi illalliselle Kokkolan keskustasta lähtee klo 18.30. Paluukuljetus Villa Elbasta keskustaan lähtee n. klo 22.

Pe 13.9. bussit lähtevät Kokkolan keskustasta Villa Elbaan klo 8.15. Paluukuljetus Villa Elbasta Kokkolan matkakeskukseen lähtee klo 15.30.

Majoitusvaihtoehtoja

Tapahtuman osallistumismaksuun ei sisälly majoitusta. Tapahtumaan ilmoittautujat hoitavat majoitusjärjestelynsä itse. Huomioithan erityisesti alla olevasta infosta varauskoodit sekä alennettujen hintojen voimassaoloajat.

Hotel Kokkola: Tapahtumaan ilmoittautuneet voivat varata tarjoushintaisen majoituksen Hotel Kokkolasta (Rantakatu 14, 67100 Kokkola) 2.9(tarjousta jatkettu) mennessä joko sähköpostitse info@hotelkokkola.fi tai puhelimitse 06-824 1000. Varauskoodi on Green Care. Standard-huoneet (erillisvuotein), kahden hengen huone 111 €/vrk, 1 hengen huone hintaan 91 €/vrk. Lisävuode hintaan 25 eur/vrk (max 1 per huone). Parivuodelisä +5 eur/ huone/vrk. Business Work/Sport sekä Double Comfort -huoneet +16 €/ huone/vrk. Huonehinta sisältää buffetaamiaisen, wlanin ja asukassaunavuoron.

Original Sokos Hotel Kaarle: Tapahtuman järjestäjät ovat sopineet alennetun majoitushinnan tapahtumaan osallistuville Original Sokos Hotel Kaarlesta (Kauppatori 4, 67100 Kokkola), kun majoitusvaraus tehdään 11.8.2019 mennessä. Huoneen voi varata soittamalla numeroon 020-780 8900 tai sähköpostitse osoitteesta kaarle.kokkola@sokoshotels.fi varauskoodilla: Green Care. Huoneet ovat varattavissa myös netistä www.sokoshotels.fi, varauskoodi nettivarauksille on BGREEN. Original Sokos Hotel Kaarlen hinnat seminaariin osallistuville: yhden hengen huone á 108 €/vrk, kahden hengen huone á 123€/vrk. Huonehinta sisältää aamiaisen, langattoman internetin, asiakassaunan ja kuntosalin käytön. Lisähenkilö lisävuoteessa +15€/vrk. Superior-luokan huone lisämaksusta +15 €/vrk.

Kokkola-Camping: Lisäksi tarjoushintaista majoitusta voi varata Kokkola-Campingistä (Meritie 10, 67200 Kokkola) joko puhelimitse 06-831 4006 tai sähköpostitse info@kokkola-camping.fi. Varauskoodi Green Care on voimassa 1.9.2019 saakka. Varattavissa on 4 hengen suihkullinen mökki 1-2 hlöä 83 € tai 3-4 hlöä 93 € tai 6 hengen suihkullinen mökki 1-3 hlöä 60 € tai 4-6 hlöä 70 € sekä 6 hengen loma-asunto 1-3 hlöä 110 € tai 4-6 hlöä 137 €.

Tapahtuman järjestäjät

Tapahtuman järjestää Green Care Finland ry yhteistyössä Centria-ammattikorkeakoulun, Keski-Pohjanmaan koulutusyhtymän, Vaasan yliopiston ja Nuorisokeskus Villa Elban kanssa. Mukana järjestelyissä ovat Kehitysvammaiset osallisina Green Care-palveluiden kehittämisessä osaksi päivä- ja työtoimintaa -hanke, Nordic NaBS: New Nordic Nature Based Service Models -hanke, LuoNa: Luonnollista tukea elämään – Naturligt stöd för livet -hanke sekä Nordic Nature Health Hub -hanke.

Ilmoittaudu vuoden 2019 GC-päiville #GC19-linkistä!

#GC19