Green Care Lapland

Etusivu » Yhdistys » Aluetoiminta » Green Care Lapland

Green Care Lapland -aluejaosto

Toimintasuunnitelma 2023

Lapin aluejaoksella edistetään Green Care -toiminnasta kiinnostuneiden verkostoitumista, tiedonvälitystä ja toiminnan kehittymistä. Edistämistä toteutetaan mm. ylläpitämällä ja luomalla yhteistyösuhteita Lapin alueen sekä pohjoisten alueiden Green Care -toimintaan liittyviin hankkeisiin.

Verkostoitumista ja tiedonlisäämistä tuetaan muun muassa Facebook-ryhmän kautta. Erilaisia kokouksia, illanistujaisia sekä muita matalankynnyksen tilaisuuksia järjestetään ympäri vuoden. Lapin alueen laatumerkkejä saaneiden yritysten palveluja pyritään tuomaan esiin sosiaalisen median sekä artikkeleiden kautta.

Aluejaos tukee myös koulutusyhteistyötä oppilaitosten, opiskelijoiden sekä erilaisten valmennusten ja kurssien kanssa kehitystyön, viestinnän ja yhteistyön merkeissä.

Aluejaoksen toiminnan varmistamiseksi valitaan puheenjohtaja ja sihteeri vuodelle 2023 sekä osallistutaan emoyhdistyksen kokouksiin. Alueelliset kokoukset järjestetään jäsenten toimipaikoissa tai muussa toimintaan soveltuvissa ympäristöissä. Muiden aluejaosten toiminnan kehittämistä tuetaan muun muassa tiedonvaihdolla ja tutustumiskäynneillä. Lisäksi jäsenille järjestetään webinaareja ja luentoja Green Care -toiminnasta. Lisäksi tuetaan mahdollisuuksien mukaan yritysten ja organisaatioiden toimintaa Green Care -menetelmien käyttöön ottoon ja verkostojen löytämiseen.

Jäsenmäärää pyritään ylläpitämään ja kasvattamaan tiedotuksen, toiminnan kehittämisen, tapahtumien järjestämisen ja yhteistyön lisäämisen kautta.

Sanna Vinblad, sanna.vinblad@lapinamk.fi

Saat yhteyden Green Care Lapland -aluejaostoon mm. ryhmän Facebookin kautta: Green Care Lappi

Somekanavat